domingo, 4 de diciembre de 2011

SEGONA SESSIÓ, RECITACIÓ DE POESIA

El divendres dia 2 de desembre a la classe de COED vam fer la segona sessió de recitació de poemes.
Vam començar  la sessió amb les mateixes tècniques de relaxació de la setmana anterior. Les poesies van ser molt diverses i amb temes bonics.La Rosa Soler va destacar la importància de controlar la velocitat i la vocalització.
Personalment estic descobrint que hem relaxa bastant escoltar poesies i cada cop m'agrada més, vull destacar un poema que hem va impactar molt ja que hem van vindre molts records. Es titula Tinc Alzheimer i es de Salvador Riera


Si em veus i te n'adones que no hi veig,
Mira'm
Si em veus i te n'adones que no hi sento,
Parla'm
Si em veus i te n'adones que quequejo,
Escolta'm
Si em veus i te n'adones que no et puc tocar,
Toca'm
Si em veus i te n'adones que em costa moure'm
Mou-me
Si em veus i te n'adones que he caigut,
Aixeca'm
Si em veus i te n'adones que tremolo,
Abraça'm
Si em veus i te n'adones que ploro,
Deixa'm plorar
Però no deixis mai de mirar-me, de parlar-me, d'escoltar-me, de tocar-me, de moure'm, d'aixecar-me, d'abraçar-me.
I pel damunt de tot,
No deixis mai d'estimar-me.

També vam estar mirant blocs la Rosa Soler va destacar la importància de posar la data a cada entrada, posar noms i cognoms dels professors, tenir cura de l'ortografia, ser constants, ja que ha de ser útil per poder estudiar, aprofundir en els temes, i escriure les anotacions que els mestres ens aporten.

No hay comentarios:

Publicar un comentario