viernes, 18 de noviembre de 2011

SETMANA D'ACTIVITAS

 SAE

La setmana d'activitat va ser diferent i ens va servir per desconectar de la rutina d'anar a la universitat. També vam poder conèixer millor a les nostres companyes i a nosaltres mateixos. 
El dilluns vam anar al Natupark com activitat d'educacio física, el dimarts al MANC per expressió plàstica, i el dimecres i dijous a un escola bressol. 
 
 NATUPARK  

Aquesta activitat va servir per superar-nos a nosaltres mateixos amb situacions de risc. Jo personalment vaig  sentir molta por i angoixa però desprès hem vaig sentir feliç d'haber superat totes les meves pors.

MNAC

 En el museu nacional d'art de Catalunya vam poder gaudir de l'exposició de "So i llum" ens van explicar como podiem fer aquesta activitat amb nens i ens vam anar fent una volta pel museu veient les diferents obres.


ESCOLA BRESSOL "EL CARGOL"

Durant dos dies vam tenir l'oportunitat d'anar a una escola de nens de 0-3 anys i veure com treballaven. Jo vaig anar a l'escola el cargol situada a horta. 
Vaig estar en una classe de nens de 2-3 anys veient com era el seu dia a dia, les activitats que realitzaven les relacions amb els pares etc.







No hay comentarios:

Publicar un comentario